Blogos díj

Újra díjat kaptam!

Szabályok: válaszolj az általam feltett kérdésekre illetve utoljára írj magadról 11 dolgot, amit úgy érzel, muszáj megtudnia az olvasóidnak. Nevezd meg azt a bloggert, akitől kaptad illetve írj össze ötöt (illetve amennyit tudsz), akiknek továbbadod a 11 kérdéssel együtt.

Igaz, hogy egyszer már megkaptam ezt a díjat, de mindig örülök neki akárhányszor látom, tehát nagyon köszönöm Bess ezt a remek díjat és a kérdéseket! Örömmel válaszoltam meg őket!

Kapott kérdéseim:
Mit szeretsz legjobban a blogolásban?
Mit dolgoznál legszívesebben?
Melyik az a könyv amelyiknek szívesen lennél a főszereplője?
Ki az az író akit példaképnek tekintesz és miért?
Milyen fajta zenék inspirálnak mialatt blogolsz?
Ha időutazó lennél melyik időbe utaznál a legszívesebben?
Amikor kiskorodban megkérdezték, hogy "mi leszel, ha nagy leszel", mit választottál?
Milyen lényekről olvasol legszívesebben könyvekben?
Milyen sorozatokat nézel jelenleg?
Van olyan film, könyv, sorozat, amiért őrülten rajongsz?
A mindennapokban látod hasznát a bloggerkedésnek? (szóhasználat, munkahely, kapcsolatépítés stb...)

Tehát Bess-től (molyos nevén Moncsycsy) kaptam meg a díjat, aki egy nagyon szép blogot vezet és nagyon jó kritikákat ír, tehát igazából vissza is adnám helyből, mert... jó és kész! Itt található a blog linkje. A korábbi körben már pár bloggernek továbbadtam a díjat, így igazából több bloggert nem is neveznék meg, viszont bárki aki szeretne a kérdéseimre válaszolni, nyugodtan tegye meg.



1. Mit szeretsz legjobban a blogolásban?
Az önkifejezést, azt hogy elméleteket gyárthatok és leírhatom a véleményem az adott könyvről. Bár van még mit tanulnom, a blog annyira fontos része lett az életemnek, hogy egyszerűen nem tudnám elképzelni a napomat anélkül, hogy ne azon járjon az eszem, hogy miről tudnék listát készíteni, vagy hogy miről tudnék írni illetve az éppen olvasott könyvből mit emeljek ki.

2. Mit dolgoznál legszívesebben? 
Ez egy nagyon jó kérdés, mert mindjárt végzek az egyetemen és hamarosan aktuális is lesz. Igazából egész nap csak olvasnék és írnék, de ezt nem írhatom ide, így egy olyan munkahelyet szeretnék, ahol a főnökkel illetve munkatársakkal jó kapcsolatban lehet lenni.

3. Melyik az a könyv amelyiknek szívesen lennél a főszereplője? 
Belegondolva a kedvenceim nagy része szörnyen veszélyes környezetben játszódik és sokszor lusta vagyok, így egyikben sem. Na jó, a Harry Potter világában igen és azt hiszem inkább bájitalokat kotyvasztanék a legszívesebben, de még itt sem lennék szívesen főszereplő.

4. Ki az az író akit példaképnek tekintesz és miért? 
Ta-mia Sansa. Inspiráló az amit elért, jól ír és egy nagyon kedves alkotóról van szó személyében.

5. Milyen fajta zenék inspirálnak mialatt blogolsz? 
Izé... én nem szoktam blogolás közben zenét hallgatni. Sokkal inspirálóbb a csend, úgy összeszedettebb vagyok és sokkal könnyebben tudok koncentrálni és legalább "hallom" a gondolatokat a fejemben. Zene mellett még az olvasás sem megy annyira.

6. Ha időutazó lennél melyik időbe utaznál a legszívesebben? 
A 18-19. századba. Menthetetlenül beleszerettem a Jane Austen regények világába.

7. Amikor kiskorodban megkérdezték, hogy "mi leszel, ha nagy leszel", mit választottál? 
Színésznő, de nincs hozzá tehetségem, minden az arcomra van írva. Szóval így jártam, de a pszichológus sem jött össze...

8. Milyen lényekről olvasol legszívesebben könyvekben?
Csillámzombi Mindegy, csak érdekes legyen a kaszt, amiben van. Jobban szeretem az érdekes világkidolgozásokat, tehát ha érdekes az a lény, akkor felőlem csillámpóni is lehet.

9. Milyen sorozatokat nézel jelenleg? 
Sem zene, sem sorozat... most biztos sok olvasót megleptem ezzel a kijelentéssel... Igazából a filmeket részesítem előnyben, a sorozatokat annyira nem szeretem. Régebben sokat néztem, illetve emlékszem az anime nézős korszakomra is, de egy-egy rész függővége nem hiányzik nekem, mert akkor az foglalkoztat és túl sok szabadidő megy el egy szériára. Régebben a Bűbájos boszorkákat illetve a Született feleségeket néztem huzamosabb ideig, de belekezdtem volna a Buffyba is, de valami miatt felbosszantott, így hagytam a csudába az egészet.

10. Van olyan film, könyv, sorozat, amiért őrülten rajongsz?
Az igazi fanatikus rajongásom csak a Büszkeség és balítélet és a Harry Potter könyvek tudják kiváltani. A második a legesleg az életemben, majdnem minden hónapban rámtör az újraolvasási láz.

11. A mindennapokban látod hasznát a bloggerkedésnek? (szóhasználat, munkahely, kapcsolatépítés stb...)
Több dologban is segít, de a kapcsolatok alakulását inkább a molynak köszönhetem.
Amióta blogolok sokat javult a beszédhibám, már sokkal kevesebbszer jön elő az élőbeszédben és a szóbeliken már megy a stand-up, mert a blog sokat segít a fogalmazókészség fejlesztésében is. Plusz a blogolás sokat segít a kikapcsolódásban, így nem stresszelek és könnyebben megyek át a legnehezebb zh-kon is.

11 dolog rólam
1. Imádom a listákat, imádok rendszerezni. Nagyon sok füzetet töltöttem meg az olvasandó könyvek listájával a moly előtt. Azóta elkényelmesedtem és a felére csökkentettem az ilyen jellegű noteszeim számát.
2. Minimum kétezer könyv elolvasását tervezem (rövid távú cél), most az ezrediknél járok kb.
3. Gyűjtöm a tollakat, noteszeket és a könyveket.
4. Mindent túlaggódok, túlgondolok és stresszelek.
5. Írni fogok egy sárkányos történetet!
6. Hatéves párkapcsolatom van és egy eljegyzési gyűrűm.
7. Halaim vannak, akik messzebbről is kiszúrják az ételes dobozukat, de macskát is szeretnék. Ezt a családom egyöntetűen leszavazta.
8. Szeretek segíteni az embereknek. Mindig megéri a hálás mosolyukért, felvidít, ha ilyet látok.
9. A zenei ízlésem vegyes, nekem mindegy hogy rock vagy house csak legyen benne valami különleges vonás.
10. Dühít az igazságtalanság illetve ha hülyének néznek.
11. Kilenc évig táncoltam és néha hiányzik.

Kérdéseim:
1. Miért lett a blogod címe az ami?
2. Tea vagy kóla?
3. Mi a kedvenc műfajod? Miért?
4. Miért kezdtél el blogolni?
5. Mi a kedvenc számod? Színed?
6. Mi a kedvenc sorozatod?
7. Szereted a számítógépes játékokat? Ha igen, melyik a kedvenced?
8. Melyik könyved olvastad el a legtöbbször?
9. Melyik volt a leghosszabb könyvsorozat amit idáig olvastál? (Nem kell befejezettnek lennie)
10. Mit gyűjtesz?
11. Mi leszel, ha nagy leszel? :) Ha már elhelyezkedtél a munka világában, mit dolgozol?

Lesd meg őket is!

2 megjegyzés

  1. És itt is megköszönném még egyszer :)) A díjat is, meg a válaszokat is :))
    UI: Akkor nem vagyok egyedül a listáimmal? De jó :DD

    VálaszTörlés